Welk goe gedacht helpt Mechelen vooruit?

Brahma Kumaris

Alles kan, alles mag, lees ik op de flyer die me in kennis bracht met deze site. Dus voel ik me vrij om m'n gedacht te schrijven. Ik ben bij mijn weten de enige student aan de Brahma Kumaris spirituele werelduniversiteit hier in Mechelen. Daar zou ik graag wat aan doen. Ik kan misschien om te beginnen deze school en hoe ik er mee omga eens beschrijven... Wat denken jullie?

4 stemmen
Stem 0 votes Stem Stem
Stem
Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
Peter De LathouwerPeter De Lathouwer plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →

0 reacties

Aanmelden
Controleer!
(denken ...)
Reset
of meld je aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
Het indienen van ...

De jury

Om het beste gedacht te kiezen is er een jury samengesteld met enkele bekende koppen en interessante Mechelaars. De jury zal eind september een keuze maken uit de 25 populairste ideeën op de website.

Voor de winnaar liggen er twee prijzen klaar: een plekje voor het idee in het programma van Groen! voor de gemeenteraadsverkiezingen en een huiskamerconcert van Tom Kestens en Klaas Delrue, groene Mechelaars en frontmannen van Lalalover en Yevgueni.

• voorzitter Klaas Delrue, frontman Yevgueni
  • Wouter Van Besien, voorzitter Groen! en districtsburgemeester Borgerhout
  • Eva Brems, kamerlid Groen! en professor in de mensenrechten
  • Liesbet De Keersmaecker, voorzitster Mechelen klimaatstad en ambassadeur groene steden Agentschap Natuur en Bos
  • Pat Donnez, stadsartiest en radiomaker
  • Luc Vis, vishandelaar en marktkramer
  • Pita Said, artiest
  • Rachid Taibi, jeugdcoördinator en bestuurslid Salaam Mechelen
  • Ann Meskens, uitbaatster boekhandel De Zondvloed
  • Herman Bogaerts, architect
  • Deze site is een goe gedacht vanGroen! Mechelen

Kennisbank en Helpdesk