Finse piste van Plaisance tot battelsluis rond de vaart.
omdat sport in Mechelen toch nog steeds op een tweede plaats komt (behalve voetbal dan) zou het leuk zijn voor alle lopers die rond de vaart lopen van Plaisance naar Battel sluis tof zijn om een aangename ondergrond te hebben om op te lopen. Ook verlichting (zeker in de winter) zou welkom zijn. + de vaartkom aangenamer maken met activiteiten (sportgericht)...
4 reacties
-
Wouter Roose
schreef
@ sarah een finse piste is best groen hoor. en voor mijn part mag die er ook komen in de andere richting tot aan de trianon brug
-
Luc Vanderschueren
schreef
Ook aan het sportpark 'De Nekker' is er mogelijkheid om het nu volledig geasfalteerde pad vanaf Mechelen tot de eerste brug in Muizen te voorzien van een Finse looppiste en dit aan beide zijden van de Dijle. Op deze manier kan de sportieve Mechelaar vanuit het centrum langs de Dijle lopen tot (voor de fanatieke sporters dan ) als je wil Leuven en dit op een ondergrond die loopvriendelijk is. Gewrichten genieten niet zo van een geasfalteerde ondergrond, maar wel van de veerkracht van een Finse piste. Gezonde mensen is toch wat we allen willen zijn: wel heren/dames van het beleid: zorg er dan voor dat men kan sporten naast de deur onder goede omstandigheden.
-
Sarah Steffens
schreef
Ik geloof dat je niet helemaal begrepen hebt dat dit een GROENE partij is en dat je idee dan ook best groen is, extra verlichting en paden aanleggen is niet erg groen hoor.
-
vera
schreef
spijtig dat al mijn stemmen al uitgedeeld zijn, als loper vind ik dit een supergoegedacht